25 Eylül 2010 Cumartesi

işsizlik halleri vol.I


okul topluluklarına mail atıyorum (tiyatro, doğa sporları..), ne zaman toplaşıyorsunuz, hangi günler çalışıyorsunuz deyü.
sinema atölye çalışmalarına mail atıyorum, beni de aranıza alın deyü
nat geo, atlas, geo dergilerinin internet sayfalarına bakıyorum aceb bana iş çıkar mı deyü..
haftada bir gün okul mu olur arkadaş?! geri kalan zamanımda bi işe gireyim diyorum, bütün iş önerileri belli. kariyer.net işbul.kom. vs falan önerdikleri bütün işler "kan almayı iyi bilen, 2 yıllık sağlık zıbıdısı mezunu" falan istiyor. ya da tutuyor "gel biz seni ilaç mümessili yapalım, esnaf ol" diyor. küfür müsünüz lan ayılar.
ben de direnebildiğim kadar direniyorum. dershaneye falan bakıyım diyorum, biyoloji dersi veririm çocuklara diyorum. onlar da aramıyor götleri düşesice.
tamam diyorum zaten ben de sizi istemiyorum şöyle açıkhavada bi iş bulayım kendime.. yok arkadaş. Türkiye biyolojiye hazır değil. bizim memlekette biyoloji = kan almak. o kanı burnunuzdan alacam haberiniz yok yahu.. neyse

gittiğim yol yol değil, kapalı ofiste biyolog olmak istemiyorum diye kafayı yiyecem sanırım. yar bana bi iş bulasın, kuşlu böcekli ola!

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;