20 Şubat 2009 Cuma

yavrum deutschland!


2007.. yaz.. sıcak.. öğlen kalkıyor gece uyumuyordum, sabaha kadar televizyonun başında kendimi öldürüyordum. her yaz mevsiminde olduğu gibi o günlerde de kanallarda telefonla yarışılabilen, "K ile başlayan bi meyve. evet arkadaşlar. bi meyve hadi! " programları vardı. kimleri görmüş kimleri tanımıştım o programlarda. kimse aramıyor diye çıldıran sarışın agresif bi abla mı istersiniz, yoksa o ablanın sinirden kudurmuş bardakları sağa sola fırlatan modelini mi alırsınız. 2 cümle kuramayan Türkiye'nin nerede olduğunu bile bilmeyen mıymıntılarımı alırdınız, ya da sadece 3 kelime ezberleyip saatler boyunca onu tekrarlayan nesneyi mi isterdiniz bilmiyorum.. ama biri vardı.. biri vardı ki. işte bu diyordum. "yavrum doçland" nidaları olsun, garip kostümüyle oryantal dansları olsun, sıcaktan süper bunalan uyumaya bile üşenen bendenizi tvnin seçini açtırmaya yöneltiyordu. prens.. Prens Erkan Serçe...
yemekteyiz e katılıyormuş. ilk defa yemekteyiz izlerken bi amacım olacak. hala inanamıyorum. leydig loolduk..

4 şahıs gencim güzelim diyor:

şekerkız dedi ki...

Onu seviyoruz I love you erkann. SEDA

Disconnectus erectus dedi ki...

peheheh şu fotoyu şuraya koyduğunu gördükçe hala bi pehehe oluyorum.
tööbe pehehehehe tööbe.

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

o fotoyu bulmak için kaç bin site gezdim habarin yok oysam... hehehe

Disconnectus erectus dedi ki...

o fotoyu bulmak için kaç bin site gezeceğin aklına gelir miydi,sen ki amatör bi fotoğrafçı? yazık lan=D

 
;