15 Kasım 2008 Cumartesi

bay cingılbört ve ailesi

bu sabah yine geç kaldım. yine alarm çaldı bisürü kez. şarkıya eşlik ettim gözümü açtım. ne güzel gün yahu biraz daha uyuyayım dedim ve uyudum. sonra telefonum çalmış. onun melodisini alarm sandım. bi sonraki alarma uyanırım yahu dedim yine uyudum. kendimi sinir edecek bi melodi ayarlayacam, sabah sabah stres olacam.. içim darlandı şimdiden.
yarın akşam blues gecesi.. yihuu!
bay cingılbört ve ailesi.. cibirkle cibirkle diye öten kuş.. bark bark diye havlayan köpek.. sevdim sizi bay cingılbört.
http://brcygmr.deviantart.com/ yeap! bence de bi bakın ;)
yonja fotosu çeken kızlara alıştık da, yonja fotolu oğlanlar çok daha garipmiş yahu.. o ne bee
yarın bastıracağım fotoları seçicem. odada gözüm gönlüm açılacak. az kaldı okur.
yan odada şenlik var yine. hayır neden özellikle gece 1'den sonra başlıyor bu muhabbet onu çözemedim. gündüz öğlen akşam konuş kardeşim. neden gece1den sonra odaya misafir geliyor bisürü yüksek sesli muhabbet oluyor.. anormal misiniz gençlik.. tövbe töbee
biyokimya sınavında bize 1423 kez 15.sorunun iptal olduğunu söyleyen hocalarımızı saygıyla anıyor, sevgilerimi yolluyorum. sınav esnasında gülmemi affeylesin per favore.
geçtiğimiz yıllarda pek çok kez bilgisayarım tarafından "çarpıldım". gerginimdir heralde falan dedim geçiştirdim. ancak sanırım artık olayı çözüyorum, eğer bi elimle tvnin sesini kısarsam (tv üzerinden) diğer elimle de klavyeye dokunursam akım gerçekleşiyor elim uyuşuyor. hadin hayırlı olsun.
kütüphanedeki çay kahve makinası. hala çayın çok güzel. aman bozma kendini.
"how i met your mother" http://www.diziport.com/ izle gençlik. ;)
Tarih: 14.Kasım.2008 Saat: 15:11
Mekan:(burn)BEYCAFE(burn)
Özne: Engin PEK
İşi: çeşitli saçmalıklar..
Son örneği: Sıcak Çikolataya 30 (otuz) küpşeker atıp içmek!
Şahit: Mililik
BYK'nın bi sonraki hedefi: 75(yetmişbeş) küpşeker.. (kıs kıs gülme efekti)
Sizlere muhteşem efsa.. (bekle.. bekle...) ..nevi bi fotoyla veda edicim. gudnayt evrivan.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;