31 Ekim 2010 Pazar

hello kaya tırmanışı, hello düz duvar


efenim bugün yepisyeni bi spora el attım. geçmiş senelerde iple tırmanıp inmişliğim mevcut gerçi ancak malum günde çektiğimiz videolar olmasa ne neydi tövbe hatırlamam sayın sanşayn.
bugün gittim. o kadar marmaraya gidiyorum bari iki insan tanıyım kas yaparken hava atayım dedim. kaya tırmanışı kursuna başladım. 50 kg olmak ne zormuş arkadaş. daha duvardaki ilk dakikam bitmeden kollarım sızlamaya başladı. zaten 0.5 cm kalınlığındaki çıkıntıcıklara basmak yordu pek güzel.
neyse. çok uykum var. gece otobüste uyuyamadım zaten. gideyim yatayım. yarın da derse gidicim hayatımda bi değişiklik yapıp:)
o değil de kaya tırmanışıyla ilgili kapıda mesir macunu dağıtsınlardan tut, bu sporu başlatanların küçüklüğünde kapıya tırmanan çocuklar olduğunu ileri sürmeye kadar zibilyon tane geyik çeviriyorum. naparsın işsiz adamım, ondan..
tenk yü.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;