22 Ağustos 2011 Pazartesi

uyumak hamallık yea


benim şarkılarım Ankara kokuyor arkadaş. oasisler nirvanalar pearl jamler yavuz çetinler ve daha nice gb buram buram Ankara aromalı.
sadece ankara da değil. herhangi birini dinlerken gözümün önüne mekanlar kişiler beliriyor.. büyüyünce alzaymır olmama rağmen çok sevineyazıyorum inanolsun.
http://fizy.com/#s/157vkv

Erken kalkmak sanıyorum ki doğduğum günden beri problem idi bende. Üniversitede çok geç kaldım derslere kampüste yatıp kalkmama rağmen. öyle ki artık geçen sene sabah 8'de bi ders vardı. o dersin ikinci yarısının son 1 dakikasına yetişmiştim. Arkadaşlar derste ses kaydı aldıkları içün sonrasında süreyi hesapladım, ben sınıfa girdikten tamı tamına 1 dakika sonra hoca dersi bitirdi. Ha lakin ki ne zaman kuşlara dadandım adeta kargabokunu yemeden uyanmayı öğrendim. erken kalkmaya sıcak bakıyorum bile denebilir. :) velhasıl 1 senedir erken kalkabiliyorum ağlamadan. Bu yaz paso erken kalktım. uyku hamallık dedim. 7-8de kalkıp 12 olmadan yatabiliyordum. ha. neden mi anlatıyorum. bu gece sabaha kadar oturacam sanırım. uyumaya üşeniyorum zira. evet. saat olmuş 2 ben hala mal mal müzik neyim dinliyorum. yarın da aksi gibi okula gidecem ha. malmala ünüvarsiteleri fok yü.
arazide yürürken gördüğüm karınca yollarına bunlardan koyasım geliyü

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;