29 Kasım 2011 Salı

yazmak lazım. neyi?


Bu aralar bisürü bişi yapıyorum, zamanımı harcıyorum. Asıl yapmam gereken ne düşünmüyorum, bilmiyorum. Teze ağırlık vermek gerek, havalar soğuk diyorum erteliyorum. Biyolojiyle alakalı şöyle rahat geçineceğim maaşlı işler bulmak gerek, gerilime gelemiyorum, kafamın gerisine itiyorum.
Napıyorum? Tiyatroya sinemaya gidiyorum. Fırsat bulursam kuş gözlüyorum. İnsanları izliyorum, malzeme topluyorum. Öyle ya da böyle yaşıyorum işte.

Yazmak lazım..
Mesela müzik dinlemeyi çok özledim bu aralar. Bir rahatça dinleyemedim, doyamadım. Mp3çalar alsam çare olur mu ki? Mevcut olan mp3çalarım pilli. ben de yıllardır pil almaktan bıktığım için yaklaşık 1 aydır inat ediyorum. nasıl bi mantıksa..

Saçma sapan yazdım, sırf yazmak için. Oysa bugün gişeye gelen anadili Türkçe olmasına rağmen, İngilizce konuşup artizlik yapmaya çalışan dedemsi amcadan bahsedebilirdim.
falan filan.
Akşam yemeği yemedim, atıştırıp yatayım en iyisi..

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;