20 Mayıs 2012 Pazar

iett teyzeleri varan 1

3 vakte kadar yola gidiyorum. Hissediyorum yemin olsun. Ha bugün ha yarın. az kaldı. şu parçanın introsunun huzuruna bakın. Huzur denizinde iki kulaç atıp dönecem. Stevie Wonder geliyormuş lan! Rabbim kendimi kaybedecem diye korkuyorum. Gerçekten mi? Redatçilipepırsa bilet almama rağmen hala inanamıyorum zaten. Akli dengem vardı 2 gram, onu da böyle kaybetmek nasipmiş meğer. Kısmet tabi. Dün o kadar kasvetliydim ki bakışlarımla çiçekleri soldurabilen çocukları ağlatabilen bi tipteydim. Akşam Beşiktaş'a vardıktan sonra otobüs bekliyordum. Levent'ten eve yürümeye de razıydım gerçi ama evin önünden geçen otobüs gelince bineyim dedim. Tam otobüse yürüyorum, bir kalabalık. Sanki bedava hamuğakoyüm! Bi de şöyle bi adet var milletimde: adamlar elele binmek istiyor. Kuyruk denen teknolojinin eksikliği ve otobüste ön kısımda bekleme alışkanlığı sebebiyle yığılma kaçınılmaz oluyor. En son o elele binen 3lü teyzeye illallah ettim. Cinnete 5 kala haykırdım; "Teyze dedim, ha yanyana binmişin ha 10sn sonra binmişin. Hepimiz aynı yere gidiyoruz ne diye üstüme çıkıyorsun allasen" dedim. Sustu. "Hayret birşey ya!" dedim. Buyur geç dedi. "Yok lütfen ben aranıza girmeyeyim siz elele binin otobüse" dedim. Bindiler yanyana. Sonra iştahım kalmadı vazgeçtim başka otobüse bindim. İstanbul teyzelerine doydum, başka teyze isterim!

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;