17 Nisan 2013 Çarşamba

bırak git lan

Boşa kürek çekmek dedin mi anman lazım beni. Zaten bu iş sanat olsaydı inanıyorum ki ülkemizi gururla temsil edip bir yerinden altınla dönerdim.
Bence okullar bırakılabilen şeylerdir değil mi Burcu?
Hayır bırak diye söylemiyorum. Hani bu hafta maraton koşuyorsun ya, yine işler yolunda gitmeyebilir. Hazretlerinin keyfi iki gün sonra başka buyurabilir kimbilir. O yüzden sen yine koş tabi, tetikten ayrılmadan koş.
Bilmiyorum, geçen 3 yıla hiç acımadan acaba okulu bıraksam mı diyorum. Yok ama o cesaret. Emekli ruhundayım. Havadan mıdır nedir dizlerim ağrıyor, 3 aylıklar yatmadı mı?
Bu hafta havaya lafım yok gerçi. Aralıksız 6 saat boyunca ayakta bitki yapıştırınca dışarda yağmurun fırtınanın efendime söyleyeyim bilimum sulukarın olması o kadar da rahatsız etmiyor. Güneş olaydı Kadıköy sahillerinde karaciğeri bırakmayı da biliridik.
Ben çok sıkıldım bu tezden. (Allah belanı versin Ahmet Kural.)

Ha bu arada 3. blogu da açtım : http://iyikiarabamyok.blogspot.com/
Ne gerek vardı ben de bilmiyorum. Zaten bu aralar ne yazdığım ne de dinlediğim beş para etmiyor bence.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;