15 Şubat 2010 Pazartesi

arzu kim hacı?

tamam biliyorum, Türkiye'de 9 kişinin kuzenine 14 kişinin arkadaşına benziyorum evet. sık sık gelip " aaa ben seni bi yerden tanıyorum"larla başlayan cümleler olsun, "yaa X'e ne kadar benziyorsun var ya of.." lar olsun konuşuyorsunuz suratıma biliyorum.
en son cuma akşam Trafo'da oldu. belirsiz miktarda alkol almış olan çift yanıma yaklaşıp oğlan birey konuşmaya girdi kız arkadaşını göstererek; "Arzu bu burcu, burcu bu arzu". yok dedim, "burcu ben, arzu o." yok dedi, "arzu sen, burcu bu." iyi dedim, "ben de burcu, memnun oldum burcu" diye.
vay anam bi utandılar, vay anam bi güldüler, vay anam ne kadar da arzuya benziyormuşum.. sonra bunların arkadaşları geldi nooldu diye, dedim yok bişi arzu kim. ahaha arzu mu dedi dediler. içimden yok ananı dediler desem de dışıma yansıtmadım. hee arzu dediler bana dedim. arzu kim dedim. ço uzun hikaye yaa kusura bakma dediler. hay dedim ben sizi.
arzu kim laaan.. arzu bi sen kalmıştın benzemediğim, ne kadar sıradan bi imajım var yarebbi...

ha bi de böyle tanımadığı kişilere fotoğrafını çektiren insanlara da hastayım.yakında sırf bunların fotoğraflarından oluşan sergi açacam inanolsun.
al soruyorum oğlan sana! arzu kim laan!

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;