24 Temmuz 2010 Cumartesi

gezeyom ben yaa vol.3

hello ankara.
canım okur meğersem çimenler yeşil, güneş sarı, gökyüzü maviymiş Ankara'da. lens takınca renkler değişti yemin ediyom. lan dedim. ne ara Ankaroş bu kadar canladı dedim. göz önemli bişi tabi.
neyse.
Kamil Koç'la geldim yine yeni yeniden. otobüste 72 milletten çocuk vardı bence. herkes kendi aleminde konuşa konuşa geldik Aşti'ye. ama tabi ki en arıza teyze benim yanımdaydı. ben binmeden evvel eşi oturuyormuş yanımdaki koltukta. ben bitince adamcağız kadına yerinden kalkıp yanıma oturmasını söyledi. sağolsun az miyavladı. geldi oturdu. oturduktan sonra acayip sohbet durumları oldu. işte öğrenci olduğumu öğrenince onun evinde kalabileceğimi, öğrencilerle içli dışlı olduğunu söyledi. (ahaha) öğretmen misiniz dedim. yok dedi, oğlu öğrenciyken arkadaşları gelirmiş hep. ondanmış. çok gençmişim bi de. yanımda bi gazete okuyuşu var.. üf.. okuduğum kitabı göremez oldum. zaten aramıza lönk diye derimsi çantasını koydu. sol bacak saunası. 5 yılın şampiyonu seçtim ben o teyzeyi. brava.
yarın akşamüzeri trene biniyoz. erzincana gidiyoz. dönüşte trabzon'a uğrama planları vardı. ama vazgeçtim. nihayetinde efenim bi haberci, yok gezelim görelim, ondan sonracığımaşoray uzun yolda çevirmeyoz burda demi.
öperem.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;