18 Şubat 2011 Cuma

örtmeni ürkütmeyin layn

Hellolar hellosu! Üf, yazmaya ne kadar zamandır üşenmiştim, pek bi ekşın yaşanmadığından olsa gerek. Naptım lan ben 2-3 haftadır? Vallaha hatırlamıyorum. Öyle kuş gözlem falan da yoğun değildi, ne haltlar yiyorum lan ben?!
Efenim ben yüzyılın işsizi, ağır işsiz, cablıs ben.. Her tarafa bi olta sallamıştım. Aman şuraya da yollayayım cv, buraya da gitsin vs derken bi köşebaşındaki bakkalın mailine yollamadığım kaldıydı. Derkeen önceki gün aradılar dediler ki "Burcu'anım hala iş arıyorsunuz mu?", (Hoca durur mu, yapıştırmış cevabı)"Yes beybifeysullah" dedim. "O zaman yarın gelin görüşelim" dedi. "olrayt güldestem" dedim.
Efenim bugün belge teslim işlemlerini de hallettikten sonra içimi bi sıkıntı kapladı. Naptım lan ben?! deyü.
İlköğretim 6. 7. ve 8. sınıflara Fen bilgisi öğretmeni oluyorum lan!
işsizliğin bu kadarına pes diyor, çoluk çocukla napacağımı merak ediyor, ilk dersin korkusuyla geceleri uyuyamıyorum.
Geçen hafta bi rüyamda ilkokul 1. sınıf öğrencilerini dövüyordum tuvalet köşelerinde. Hayrolsun dedimdi, hayır mi şer mi bilmiyom gayrı.
Zaten Samsun Kuş halkalama işi de yattı...
Of lan.. İlk dersim için akıl fikir verin layn. Güleryüzlü mü olayım, hoşt mu diyeyim, cetvel mi götüreyim, napayım nedeyim?!
ilerki günlerde bol bol nimet çıbıkçıyı anacam gibi hissediyor, aklıma meclisin önünde diplomalarını yakan öğretmenler geliyor, dertlerimi unutup bambaşka hüzünleniyorum. İşsizlik bokum gibi lan. Allah belanı versin lan işsizlik.. Biz sizi ararız diyip aramayan bütün şirketlerin ben taaaaaa....

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;