19 Mayıs 2011 Perşembe

Karasırtlı sonrası bi de mavigagalı

Ey dikkuyruk canlısı, 3 oldu. 3'tür rüyamda seni görüyorum. Hele dün artık elimden ehmeh yiyordun nerdeyse. Çık karşıma nolur yau. Hasret kaldım mavi gagana inanolsun. Turnalara tutun da gel diyecem emme turna görmüşlüğüm de yok iyi mi..
Geçen haftasonu İkgt olaraktan İğneada'ya araziye gittik. Gayet güzeldi. 12 kertik attım yine. (ama dikkuyruk yok malesef.. :/ )
en komik kertiğim günün sonunda yorgunluktan ölmüşken yemeğimizi bekliyorduk işte. Deniz kenarında bi yerdeydik. Tam o sırada Kara gerdanlı dalgıç hayvanı farkedildi. Dürbün kaldırmaya üşenmedim, baktım kuşceğıza. Önce bi benzetemedim, bu çok beyaz yau dedim. Sordular, kertik mi sana dediler. Yok dedim, daha önce gördüm bunu dedim. Sonra yine sessize aldım kendimi. Derken derken dank etti. Daha önce malum hayvanı görmediğim. Resmen zorla kertik attım lan. ahahah. (tabi şimdi böyle anlatınca şe olmadı falan fişmekan)
Sunum hazırlamam lazım. Adam gibi yaparsam on numero şahane olacak. Asırlar boyu nesilden nesile anlatılacak. O derece.. "Kuşlarla bitkilerin ilişkisi" Lakin ki ben bu mükemmel konuyu 20 dkya sığdırabilir miyim onu düşünüyorum.
oyh. iki orta bi sade, hadi bana müsade.
Not: Fotoğraf tabi ki trakuştan. (oradaki arama butonundan bahsi geçen bütün kuşları bulabilersez)

2 şahıs gencim güzelim diyor:

Gürhan dedi ki...

Böyle belli bir hobiniz ve güzel bi yönünüz varmış. Hep merak ederdim Türkiye'de böyle resimler çekip böyle şeyler bilen varmıdır diye...
Demekki o sizmişsiniz! :)
Merak ettim doğrusu nasıl kuşbilimci oldunuz...

byk dedi ki...

http://www.trakus.org/kods_bird/uye/?fsx=@
http://ikgt.org/
Türkiye'de böyle fotoğraflar çekip, doğayla ilgilenip, bilgileri benden zengin olan çok kişi var. 3.Çoruh vadisi kuş gözlem festivaline katılmamla kuşlarla ilgilenmeye başladım diyebilirim. Doğa çok zengin, hepimize hobi mevcut orada :) Yukarıdaki linklerden faydalanacağınızı umuyorum.

 
;