5 Mayıs 2011 Perşembe

mal müdürlüğünden yazı geldi


merhaba gönül dostları, merhaba sanşaynaceae
efenim şu an ne haldeyim lets çek it aut:
2bira+vaypauut!+büyükevablukada-lililerde + kuşgözlemkafası + işsizlik sendromları + heryere geç kalan bendenizin bugün bi arabanın arkasında görmüş olduğu "geç geldi desinler, geçmiş olsun demesinler" yazısı + tez seçim/sıçım telaşları + proje kovalamacaları +ve daha adını anmadığım nice güzellik/nice mallık
bu aralar mal kelimesini fazladan öte bi şekilde kullanıyorum. öyle ki adın ne deseler mal diyeceğim. o derece..
istanbulda hava kapalı, bugün sarıyerden hiç kuş geçmemiş. umarız yarın bereketli bi gün olur. üşenmeyip sarıyere gidecem de ondan ahaha
beytepeyi, ankarayı deli gibi özledim. şenlikler de yaklaşmış. tam vaktidir artık.. bira tenekelerini yine koleksiyon zamanıdır şimdi. tabi bunun için de sponsor arayışlarındayım.
ne güzel ya.
vallaha adını koyamadığım bi güzellik var havada. biradan demeyin, yemem.
karagüneş'in evreni dinle diye bi parçasını dinledim bugün. o da ayrı bi huzur
bahçelinin piskevit haykırışı en güzeli. bi kutu piskevüt alıp yoldaki çocuklara dağıtasım geliyor, tutuyorum kendimi.
himym son bölümü aklıma geliyor, zira canım bira bittiği için şarap istedi. izle sanşayn :)
aa bugün hıdırellez şeysi. hahah gülle sıcak dakikalar bile yaşasam dilekler olmaz ama neyse :P
evet. yine nefis saçmaladım. dünyanın en boş beleş satırlarını yazdım. işsiz bu diyin geçin, ciddiye alma sanşayngülüm.
son olarak buraya çöp dökmek yasaktır, sevgilerler diyim tam olsun.
zira 12hazirandan, 22ağustostan ve daha ilerdeki karanlık tarihlerden bahsetmek istemem.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;