23 Ağustos 2010 Pazartesi

bilg-i sayar

merhaba bulog.
kendi bilgisayarıma iyilik edeyim dedim, harici disk buldum, bende ne varsa attım oraya yedekledim. sonra da çocuğa bayramlık niyetine antivirüs yükledim. aklansın paklansın abdest alsın deyü.
hanımefendi artık 4 yılda açılıyor. dün akşam tam 1 saat başında bekledim. sakin sakin oturdum. iki kez tıklamıcam, bi kere tıklıyıp beklicem sakin olucam dedim. denyo dingil sinirimi bozdu..
internete bile giremedim lan!
neyse. evin bilgisayarını kullanıyorum ben de. bu da öküz mübarek, binbeşyüz çekirdekli, kasadan açma tuşuna bastıktan 15 sn sonra internettesin. dizi film izlemek aşırı güzel, ekran donması diye bi kavramı yok kendisinin. e tabi ben de inceden inceden buraya yerleştim.
önce masaüstünde bi iki klasör..
sayfalarda şifre hatırlat önerilerine evet demeler..
resmen ruhuna işlicem bilgisayarın az kaldı.

öbür bilgisayarım (ahaha öbür dedim, sanki ondan başka bilgisayarım varmış gibi! )cd/dvd sürücüsünü görmüyor, söylemiş miydim? hani cdyi çalıştırınca o okuma sesi geliyor ama bilgisayarım şeysinde simgesi yok adı yok hiçbişiysi yok.. üzülüyorum mütemadiyen..

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;