19 Ağustos 2010 Perşembe

havada ağda sıcağı var kenanım.

hellolar hellosu.
ramazan geleli çok oldu ancak sıcaklardan yazılmıyor be güzel kardeşim. oysa size üzülerek yine ramazan davulcusu olamadığımı, üzüntümden gecelerce ağladığımı söylemek isterdim. kısmet.
adamları çok feci kıskanıyorum lan! hem gecenin bi vakti uyuyanın uykusuyla sıcak saatler geçir, bayram zamanı da utanmadan para iste. var mı böyle meslek lan, ço güzel mınakey..

neyse efenim. marmara üniversitesi yüksek lisans öğrencisi oldum ben. nerden nereye azizim..
nikonum hala kırık(*). benimle sirkeci'ye gelmek isteyen var mıı? :) (gelin bence vellaha, kıçımı kaldırıp cancağızımı doktoruna götüremeyorum. yazıklar ola bana.)

sıcaklar kötü, terleyerek 3 kilo vermişim. sıçacam ha! sanki kolay alınıyor bu kilolar, kaç iskender kaç beyti yicim şimdi. (of bayılırım lan, ölürüm)
o değil de lökü 5ateşten daha çok sevdim ben, kemaliye'den lök getürün baaa, canım çekiyiii

house izlemeye başladım, tivibu sağolsun her gün iki film izliyom, kitap okuyom, yan gelip yatıyom. ço güzel hayat.
bunları yapmamın sebeplerinden biri de şu, efenim şimdi ben şehirdışından eve geldiğim zaman evden çıkasım gelmiyor. na 3 duraklık levent bile gözümde büyüyor çok uzak la diyorum. o yüzden 4-5 gün paso evde oturuyorum. yani yine o dönemdeyim. yakında ipimi koparırım.
o değil de harbi sıcak lön..

aha son olarak size benimle futbol maçı izlemenin keyfinden bahsetmek isterdim. hayvanlar gibi gülüyoruz söylemesi ayıp. işalla bi gün sizle de izlerük :)
tenk yu.sit davn



tanıştırayım hayvan dostları!
kendisi benim yeni ev hayvanım. cici örümceğim. maksat aileyi evde yaşayan bizden bitkilerden ve de buzdolabındakilerden başka canlılara alıştırmak, hazırlamak. kendisi pek bişi yemiyor, paso ağ yapıyor garibim. dün akşam sinek attım (ölü), yemedi zaar. bu inadı neden anlamayom çocuğu. Misumena vatia. ergin erkek birey.
işte sıcakların insan üzerinde bir diğer etkisini gördünüz bayanlar baylar.

(2 ördek almayı planlıyorum şimdi he)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;