9 Nisan 2011 Cumartesi

bana bi hal geldi sesim kesildi oyh

Tam 1 haftadır sesim kısık. Gerçekten. Hasta falan da değilim. Eski sesimi çok özledim, valla insanlara güzel bişi anlatasım geliyor, sesim yetmiyor, içimde kalıyor hüzünleniyorum inanolsun.
Bu hafta ne kuşa gidebildim ne başka bişi (Bugün gittim kuşa gerçi). İşsizim di mi. ulan işsizken bu kadar yoğunsam iş bulunca şu an yaptıklarımı yapamıyorum diye ağlıyorum galiba. Hayır yapmam gerekenleri yapsam gam yemiyecem. doktora bile gitmedim lan sesim için. Ehliyetin parası hazır, işlemleri yapmaya üşeniyorum. Telefon hattımı değiştirecem, kontörün bitmesini bekledim. al bitti kontör kaç gündür hala gitmedim şubeye neyim. oyh
İstanbulda havalar kapalı, ah bi güneş gelse şöyle donmadan durabilsek sağda solda.
Bugün Ömral " ne saçma bi hayatın var lan, hem botanikçi, hem patoloji teknisyeni, hem de öğretmenmişsin" dedi. vallaha haklısın dedim. neyse ki işi gücü bıraktım. rahatladım velhasıl. (şimdilik) (annem hemen iş bakmaya başlamış bana, haberim yok. kadın benim yerime görüşmeye de giderse hiç şaşırmam vallaha)
Sizlere playlist çakam dedim. Mp3çaları güncellemeye de üşeniyorum, içimden en çok miyavladıklarım bunlar bu ara. Daha doğrusu aklıma gelenler bunlar mehehe

The chemical brothers - swoon
Billie Holiday- Am I Blue
Cranberries - Pretty
the Verve - columbo, valium skies , numbness
Bready Eye - Roller
Foals - After glow, 2 trees
Richard Ashcroft - Check the meaning
Karen Elson - The ghost who walks
The National - About today
Evely brothers - all have to do is dream
Beatles - With a little help
RHCP - Hump de bump
MGMT- Congratulations
Pet shop boys - Together
Two door cinema club - Undercover martyn, What you know
Replikas - Apartman Dairesi, Ruh feza
Bonobo - The plug
opeth - benighted
Iron Madien - Hallowed by the name

ayrın meydın ömral için. heheheh

Sanşaynlar Sarıyere gelin, kuşları sayalım. vallaha ço güzel, bi haftaya kuşçu yaparım sizi acımam. Haber neyim edin, yardımcı oluruz tabiiğ ki.
Merak edenler için anahtar kelimeler : ikgt, trakuş, kuşbank, birdlife...
si yu. (Eski sesimi köpekler gibi özledim, bundan sonra küfrederken bile bi daha düşünecem, sesimin kıymetini anladım vesselam)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;