10 Nisan 2011 Pazar

şükür kavuşturana kara sırtlım



"Hayır" dedi, "Sana kertik attırmadan kimse eve gitmeyecek bugün" diye haykırdı. Kara Sırtlı Martı, en nihayetinde bulunacaktı artık.
100.türüm Kara Sırtlım oldu, dün gördüm ço şükür! :) (Gerçi göçte gördüğüm balık kartalı, şah kartalı neyim de bana kertik olmuştu. Başımı havaya kaldırsam kertik oluyo anasını seveyim.)Neyse Sercan-Ömral kardeşlere bir kez daha teşekkürler ehehe

Çarşamba hava 19 derece neyim olacakmış of çok helecanlanıyorum, mont istemeyom gayrı.

Olm maaşımı aldım ehliyet almaya gidecem, insan bu kadar üşenir ha. Ne işlemi yaptıracağımı da bilmiyorum, işlem sırası falan yalan olmak üzere. Yalan olmasın diye kursa uğradım geçen, napçam netcem hacu diye. Kadın direk "Biz senin işlerini yaparsız, muamelecin oluruz 20tlye, sen bi tek imza atarsın" dedi. La bit git, o kadarcık parayı bile ne zorluklarla kazandım ben deyü saldırmak vardı ama yapamadım. Sesim çok boktan zira. (Yarın doktora gidecem. Az bişi boğazım acır gibi oldu, sevindim bugün. Yoksa direk ses kısıklığı başka bişiyim yok, aklıma kötü kötü şeyler geliyor her zamanki gibin)

bulut fotosu çekmeyi özledim lan.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;