23 Nisan 2011 Cumartesi

"-naber burcu -nolsun işsizim" 2


numbness on my brain.. uyuşukluk beynimde olmasa bile müziği dinlemeye başladıkça yavaş yavaş beynim de uyuşuyor. iyiden iyiye sessizleşiyorum. ben sessizleştikçe içinden çıkamadığım çukur da derinleşiyor. gelecekten umutlu olmamak cidden kötü. bi motorsikletin camında yazmış biri "ya umutlar da biterse.." diye. hakikatten ya umutlar da biterse. "biterse" kelimesini "bitterse" şeklinde yazıyorum. dünya daha çikolatalı hale geliyor. hayat iyi, hayat güzel.
"-naber burcu -nolsun işsizim." günlerindeyiz yine. sıkıntılar bitmiyor. bu sefer hangi işler de çalışmak istemediğimi biliyorum. işin kötüsü de bu ya. ne yapmamak istediğini bilmek.. çerçeve daralıyor, ya da henüz farkında olmadığım nice pencere var.. bilmiyorum. nambnıs on may bireyn gitgide.
http://fizy.com/s/1m39ia
haberler kötü, ana haber bültenleri daha kötü. şans eseri yaşıyoruz büyük şehirlerde, ne diye gelecek planı yapalım..
(kendime reçete: bi iki kuş, üçbeş bisiklet, olmadı az biraz raki.)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;