11 Şubat 2013 Pazartesi

bak hele bak bak

Yıllar önce tema'nın kartpostallarını almıştım, üzerinde yağlıboya resimler olan. Manzaralar şahaneydi. iki ay önce falan yine bir odadaki eşyaların yeri değişimi çılgınlığı sonrasında kartpostallardan birini masama koymaya karar vermiştim (bak bak göndermeye kıyamamış cimri!)
Neyse efenim, o kadar hoşuma gitti ki, sanki Ankara-Kastamonu arası gibi, on numara kuzey iç anadolu manzarası. (Resmen cümle kuramıyorum arkadaş, tez benim neyime?) Dün meraklandım, o kadar bayıldım kimmiş bunu yapan bir araştırayım dedim. Zor olmadı, arkasında ressamın ismi yazdığından. Gafur Uzuner. İyi peki. Kimmiş diye Googlelamamla Samanyolu çıkmasın mı?Oha lan
Resmen hala inanmıyorum, ressamın bu amca olabileceğine. İki gündür aralıksız bu ilişkiyi düşünüyorum. Yeniden bunalıma girersem şaşmayın.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;