14 Şubat 2013 Perşembe

Enevdeoturucugünler

Özel günler medyada daha güzel kutlanmaya başladı diyeceğim lakin hemen vurmayın, bi izah edeyim.
Misal bugün. Sabahtan beri evdeyim (ki bu gidişle de öyle devam edeceğe benziyor), RadyoEksen'i dinliyorum. En vurucu aşk şarkıları anketi yapmışlardı. Ankete katıldığımdan mıdır nedir bilmiyorum, 3 saattir kulağım radyoda. Şarkılar da güzel, tabi bir de heyecan var acaba benim seçtiğim şarkılar kaçıncı oldu diye. Geri sayım ya. (Boş işler müdürlüğünden sevgiler)
Yılbaşında da öyleydi. Eskisi gibi 2 hafta önce çekilip yılbaşı akşamı yayınlanan saçma programlar yok artık. Sibel Can tayfasının sırayla banttan şarkı söylemesi sona erdiği için çok mutluyum. Güzel güzel muhabbetler, yarışmalar neyim var. Kelime Oyunu İşler Güçler ekibini almış mesela yarışmacı olarak, sonradan fark ettim kaçırdığıma üzüldüm ne yalan söyleyeyim... ne yalan söyliyiiim..
Yani zaten özel günleri öyle şaşalı kutlamak adetim değil. Doğumgünleri de dahil neredeyse buna. Dolayısıyla yayınların kısmen iyileştiğini görmek güzel.
Hem dışarı çıksam nolacak allasen her taraf kırmızı kalple bezeli, maymun götü gibi afedersin. Greenpeace bir yandan, çiçekçi bir yandan, mendilci bir yandan. Boğuluyorum kalabalık caddelerde lan. Az açılın hele!

Of..
Tamam kabul ediyorum, eziğim şu an. Daha da konuşmam.

(benim listenin birinci şarkısı, http://www.youtube.com/watch?v=PF0XdCSRXjY)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;