9 Şubat 2013 Cumartesi

çark

Şu an resssmen durumun bilincindeyim. 25 yıllık esrarı çözdüm olm. Işığı gördüm sonunda, aydınlandım inanolsun.
Hava zaten kapalı, otur otur depresyondan da sıkıldım. İyisi mi cağnımın içi tezimin iklim verilerini şey edeyim dedim bi saat evvel. Zaman nasıl geçti anlamadım inanır mısın? 1 saatte bir arpa boyu yol alamadım. Halbukim nasıl yazıyorum, aha diyorum içimden iki güne biter na böyle yazarsam diyorum. (Kafanın leğenliğine gel!) hani hiçbir sorun yok bütün bilgileri topladım nasıl olsa ya, elbet yazıya dökecez yani o iş keko. Hay canımı benim..
Bu kafayla yaşaya yaşaya şükür ölmemişim bugüne kadar.
Amaan canım yaparız bir yere kaçmıyoruz ya kafasıymışım ben meğersem. Ulan kim beni bu hale getirdi. Kim beni "yaparız ederiz"lerle büyüttü. Şu an dev karpuzum. Yata yata hiçbir iş yapmadığımdan kendimi o fizikte hissediyorum. Sanki Diyarbakır'lı amcam karpuz fiyatlarını protesto ederken beni dereye attı da kendime geldim ayıldım ha.
Al işte, bütüüüün bitkileri topladım tam 8 ay önce. E teşhisler? Yoook hacım aceleye gerek yok, yaparız olm burdayız lan. Tabi tabi.. Götüm sıkıştı işte. Al sana verim.
Bu iç döküntüsünü mazur görün, zira hayatımın bütün aşamalarında bu mantıkta hareket ettiğimi kabul etmek istemiyor, zararın na burasından dönerken hepinize esenlikler diliyorum.
(Anneannemin de dediği gibi, "Sıçayım çarkıma...")

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;