6 Kasım 2009 Cuma

başlık aslanın ağzında

ulan ne ara bitti yan gelip yatış günlerim.. daha dün sınavlara çok var diyordum. al işte yine yumurta kapıya dayandı. of. embriyoloji çok kıl bi ders. sen sen ol, alma arkadaşım. valla.
haftasonu için muhteşem planlarım var. hava nolursa olsun ders çalışıcam. çok pis kararlıyım. hatta bu akşam başlıcam çalışmaya ama şimdi başlamıyorum. how i met your mother izlicem şimdi çünküme. izlediğim bölümler ama olsun. alışkanlık oldu yeniden.
siz canım sanşaynlarıma mini bi playlist hazırladım. hadi yine iyisin lan
travis * j. smith
santana * black magic woman
sublime * santeria
starsailor * all the plans
norah jones * chasing pirates
rolling stones * rain fall down
w.a.s.p. * sleeping
lenny kravitz * dancin til' dawn
listeyi yazmamın amaçlarından biri de hayırsever gardaşlarımdan bunları yollamasını istememdir. hadi be hacu
+ ankarada foto turu krizim git gide büyüyor. bildiğiniz gruplar neyim varsa söyleyin, katılayım kaynaşayım
ha bi de hepinize "uzun zaman beklediğiniz yemekleri kargoda karşılama anları" diliyorum efenim. zira dün bi masaya çıkıp göbek atmadığım kaldı. canım anam önceki yazıdaki ilk 3 dünyagüzelini yollamış bana. oyh.
yemek falan yapayım ders çalışayım. öperim gençler.
(5oo) days of summer. kıps!

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;