3 Kasım 2009 Salı

uçkasim

insanın televizyonun olmaması, her gün gazete almaması çok garip bişi. internet de eserikliyse bi gelip bi gidiyorsa hele oyy oy..
hemen hemen hergün annemle doğuzgıribi üzerine konuşuyoruz. onun tavsiyeleri, yemem içmem gereken şeyler, bulunmam gereken ortamlar ve daha niceleri. haberleri falan izlemediğimden dünyadan bi haberim aslında. güzel ama. sakinim gayet. mesela gündemimin başlıkları şöyle: mantarlı böreği tavada nası yapıcam.. cumaya slayt yetiştirmem gerek.. çamaşırlar birikti.. bi ara meyve yiyim süt içiim.. lan kitap falan okusam.. o değil de fotoğraf turu yapsam...
parazitoloji dersi öğretmenimin dediği gibi.. ne kadar az bilirseniz, o kadar ço mutlu olursunuz.
hocam sınava da bu mantığı uygular umarum.
ha doğumgünü hediyelerimi incelerken kendim hakkında inanılmaz bişi keşfettim! ço şaşırcaksınız eminim. meğersem ben yazmayı seviyormuşum argadaş! yaaa.. kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. selüloz ağırlıklı hediyelerimi ço sevdim. deri kapaklı defteri sapık gibi kokluyorum sonum iyi değil o ayrı.
bükötcüm, verdiğin şarkıları dinledim bitti, yeni şarkı istirem!
ha bi de burdan umut sarıkaya ya seslenmek isterim, umutcum, nerde gördün, nerde konuşmama kulak misafiri oldun bilmiyorum ama o aşkımızın meyvesi aytek karakteri üzerinde payım olduğunu düşünüyorum! yazdan beri ekmek yerine ee-mee diyorum(şimdi tonlayamadım ben sana sanşayn, bi ara ara beni üfliyim kulağına) arkadaş ortamımda gayet hayran bu tabire. sen bunu "eppek"e çevirerek kandıramazsın beni bebeyim. öperim.
of.. merkez kütüphaneye gidip kipat almam lazım ya..
üşeneyazdım.
sıradaki şarkı saa gelsin! : Coldplay - strawberry swing.
pencerenin önüne oturup bulutları izlemek ço güzel lan 8)
doğuzgıribi uzak ola hepimizden. dinimiz amin.
ha bi de bugün bi ara kar atıştırdı, dötüm dondu. havalar ısınsın, bahar gelsin lön

2 şahıs gencim güzelim diyor:

booğeet dedi ki...

çüş oha brüşşşi. o kadar şarkıyı yemedin içmedin zıçmadın nasıl dinledin layn. anaam pohu yedik seni nasıl hazza ulaştırıcam karalardayım.ışıksızım.

byk dedi ki...

ya şarkıların büyük bi kısmısını biliyomuşum zaten..ondan böyle oldu hacu

 
;