18 Kasım 2009 Çarşamba

blogsahibi yeniden sanal sahalarda. peheey.

geleneksel ilk vize sıçışlarından sonra tekrar karşınızdayım ahali. gah gah gülmeyeceğim bu vakit. biraz melankoli var bünyede. (ço üşüdüm dışarda ondan mütevellit sanırım)
aslında son günlerdeki halim gayet güzel, umut verici, canlı heycanlı, kıpır kıpır fıkır fıkır ve ötesi. daha da abartırım ama kasmayorum. ama az önce ayaklarım böyle bi yere basar oldu. burcu napıyosun kızım kendine gel dedim. camı açtım. soğuk vurdu yüzüme. ayıldım yeniden.
ya ne bileyim böyle güzel şeylerin olacağına inanıyorum. inandırıyorum kendimi. ha göt olabilitemi de tahmin ediyorum ama yine de minik bi umut saçmalatıyor kendimi.
odam sessiz. yeni filmler buldum. yeni müzikler. yeni kitaplar aldım. böcek falan kalmadı etrafta. karnım tok sırtım pek. bi de kahve yapsam..
geçer mi ki bu gerçeklik, yeniden yükselir miyim yukarı :?
(aklımdan geçen şarkıyı seveyim.: pencereden kar geliyor. )

6 şahıs gencim güzelim diyor:

buketler. dedi ki...

aklından geçen şarkıyı seveyim.
dolaba rakı koy,geliyorum.

dpd06 dedi ki...

firefox'umun sol üst köşesine kısayolunu yaptımdı,bayadr yazmıyodn,umudumu yitirmeye başlamştm derkeeen sahalara dönmşn,e hayat zor tabii,sınavlar fln öyk ama bizi de unutma burcucan;)

tam tam tam dedi ki...

"Sıçtın mavisi" tamlamasını kullanman 2 yıllığına yasaklanmış. Şimdi aradılar, yapmayın etmeyin dedim. Dinlemediler. Üzgünüm...

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

buköt, rakı dolapta sen nerdesin.

pelün, umutlar bitmesin,elbet yazacam bebeyim.

aliittin, yazıda geçen "sıçtın mavisi" tamlamasını bulunuz.

tam tam tam dedi ki...

"geleneksel ilk vize sıçışlarından sonra tekrar karşınızdayım ahali."

cümlesini referans aldım kendime yüksek müsadenizle...

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

8. aralık'taki sınava çalıştım bu muhteşem güneşli cumartesi gününde. ikinci vizeler bombabombanoktakom olacak!
(tamam, bugün yapacak başka bişi bulamadım ondan ders çalıştım evet)

 
;