29 Ocak 2010 Cuma

anne ben hasta oldum.

peki nasıl?
o eskişehir soğuğundan sağ çıkıp, ankara ayazlarına dayanıp..
ben nasıl evde oturmak suretiyle hasta oldum?
insan evde oturarak hastalanır mı lan!
gidersin soğuk su içersin efenime söyliim dışarda koşarsın terlersin rüzgar yersin, yog efendim denizden çıktığında ıslak mayoyla uzun süre durursun. işte abidik gubidik yemekler yersin. falan..
hadi en olmadı taşa oturursun lan.
insan evde oturarak nasıl hasta olur biri diyiversin nolür.
çok büyük merakım var, bi o kadar da saygı duyuyorum kendime. ceviz kadar antibiyotikleri yutmaya başladım. (seçıle sevgiler.)

kendime güzel haber verem bi de:
ikinci dönem 4 tane dersim olacak sanırım. işte ben buna mezuniyet hediyesi derim. başka da bişi dimem. 4 ders ne lan?! bildiğin fantazi olm!!

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;