31 Ocak 2010 Pazar

profesör lengdın!

of o kadar çok özlemişim ki bu seriye dair birşeyler okumayı. resmen okumaya kıyamıyorum sayfalara satırlara. kitabı yarılmaya tırsıyorum, bitecek diye. ilk kez okumak o kadar güzel ki of.
melekler ve şeytanlar'ı ilk okuyuşumu hatırlıyorum... aboov. annemler gitmişti. bi ben evdeydim. kitabın en heyecanlı yerlerinden birindeyim muhtemelen, kendi kalp atışlarımı duyup tırsmıştım noluyo lan diye.
yine amcanın bi başka kitabını okurken öss zamanı işte. kitabı da babam okuyor o sıralar. ben gizli gizli başladım okumaya. yakalıyorlar, azar yiyorum, kitabı saklıyorlar, buluyorum yine okuyorum gizli gizli. evde saklanıp okuyordum lan..yuh bana.
hele dijital kale'yi okurken tatile gitmiştim annemlerle. 1 haftalığına güneyde, herşey dahilcilerden süper bi yere gittiydik. ben ikinci gün bi başladım kitaba. ne akşam yemeğine gittim, ne havuza girdim, ne güneşlendim. 3 günüm otel odasında geceli gündüzlü kitap okuyarak geçmişti. kitap bitince çok koymuştu lan..
ulan dan brown! ömrümü yedin yemin ediyom. olsun yaz sen devam et goçhum. aferim.

Not: hala rüyamda final çalıştığımı görüyorum. TBÖ sınavındaydım dün gece. sinir içinde uyandım. yine iki üç kişiye daldım zira...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;