28 Ocak 2010 Perşembe

ne var ne yok. he.

1. Artık karlar düşerken ağlamayın ço rica ediyorum. silin gözünüzün yalnızlıklarını.
2. Star tv ana haber bülteni, dün akşam bi haberinizle beni magmanın derinliklerine gönderdiniz. nasıl bi zekanız mizah anlayışınız var koçum sizin. eleman eline telsizi almış deniz kenarında karşı kıyıya doğru haykırıyor: dar gelirliden beyaz ete sesleniyorum, dar gelirliden beyaz ete! o sırada tavuk görüntüsü ekrana geliyor tavuk cevaplıyor : arkada polis telsizi hışırtısı sesi, ekranda yazı ;gidiyoruz biz. dar gelirli yine telsizle: nereye gidiyorsunuz, tamam. davuh: aynı sahneler yazı değişiyor sadece; rusyaya gidiyoruz, tamam. ölüyordum ya.. napıyorsunuz olm dedim. sonra dar gelirli yine telsizle kırmızı ete seslenmeye başladı. sütaş reklamının uçan inekleri geldi ekrana. oha dedim. allah ıslah etsin sizi dedim. star tv espri yapmasın bi süre.
3. Direc-t - Ama sen varsın. deli gibi dilime dolandı ağşam ağşam. rus kozmonotları uzayda pek bi yalnızlar.
4. öğrenci işlerinin sayfasından karneme bakabilen şanslı öğrencilerdenim. bütün derslerden geçtiğim için mutluyum, huzurluyum.
5. Olm dün gece rüyamda deneysel biyokimya finaline çalışıyordum kafayı yiyecektim. ertesi gün final vardı ve o kadar çok gelen giden oluyordu ki ben bi türlü çalışmaya başlayamıyordum. en son sinirlenip herkesi dövdüğümü hatırlıyorum. (o değil de ben rüyalarımda bayaa bi adam dövüyorum genelde) (nedir bu asabiyet kuzum..)
6. anaaa.. kek yapacam ben daha. gardaşcuazıma söz verdimdi. oysa ne kada tatlı uykum gelmişti. oyh..
7. si yu leytır elegeytır. in e vayl kırokodayl.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;