19 Mayıs 2010 Çarşamba

bana bi hal geldi havada durdum

evet. herkesler gördü uçuşumu. sabri halt yemiş. insanlar benim havada duruşuma gülmedi. (hoş başlangıçta sabri'ye de gülmemişlerdi.) ço eyi ço güzel uçtum lan!
öğrendim ki, insan düşmeden önce bi anlığına hissedermiş. o hissi sallamazsa bir güzel düşermiş. . ayakları yerden kesilirmiş.
Mevcut hasarlar: 2 dirsek + 2 diz kapağı + 1 ayak bileği + 2 leğen kemiği + 1 bütün göbek
kazanın üzerinden 12saat geçti dirseklerden biri hala kanıyor, sulanıyor bi garip. yaralarım kabuk tutmuyor. (ahanda ergen cümlesi oldu)
hani öyle bi düştüm ki.. öyle saçma bi şekilde düştüm ki. hiçkimse gülmedi. insanlar toplandı başıma iyi misiniz diye.
bu arada, buradan ismini şe etmek istemem ama Samsung marka E250 dedikleri modelden olan, şenliklerde 17 kişinin tecavüzüne uğramış olan telefonum düşme esnasında konuşarak iletişme durumundaydı. kendisi elimden uçtuu.. gittiii... teee ileriye çakıldı. telefonumu ilerden bi adam getirdi. inanılması güç ama kendisi hala çalışıyor seyirciler.
BU TELEFON DOĞAYA KAFA TUTUYOR!
o ye bebeyim.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;