28 Mayıs 2010 Cuma

böyle komşuluk olmaz

hani karton misali duvarları olan bi binada, nasıl gürültü etmeye cüret edersin anlamıyorum. yemin ediyorum anlamıyorum. ey denyo. ey dingil. nasıl kazandın sen bu okulu? hepimiz gitar çalıştık, ama sesini bu kadar çok açtık mı ha?! açtık mıı?!!
ha steve vai olsan, joe satriani olsan tövbe bişi demem, açarım kapıyı daha çok ses gelsin diye. ama sen ki "do bir külah dondurma" seviyesindesin o sesi nerene açarsın ulan?!
gerizekalı. vallaha da gerizekalı.
hani 5 yıldır na bu tesislerde kalıyorum, yaz olsun kış olsun her türlü kalabalığı gördüm. ulan bina boşken bile mırıl mırıl şarkı söylerdim, allahın dağında kimse yokken lan!
hele kii final haftasındayız, final haftasının ortasındayız..
ben hala dünkü finale ağlarken, bugünkü ayakkabı siniriyle dolanırken.. sen nası bunu yapabiliyorsun yemin ediyorum anlamıyorum.
hey allaam ya.
bi nota daha duyayım, kapıyı kırıp içeri dalmazsam en adiyim.
(nihayetinde bugüne bugün 2 kapı, bir de parmak kırmışlığım var. tenk yu. )

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;