16 Mayıs 2010 Pazar

bahar şenlikleri o ye

vee 4 günün sonunda beklenen oldu. anne ben techno oldum. apaçi oldum. artık her türlü garip-uçuk müzikde yerimde sekebiliyorum. teşekkürler ötk!
şenlik notları:
  • ötk'nın (öğrenci temsilciler konseyi) kendi fotoğraflarından oluşan slaytı izletmesi nedir abi?!
  • direc-t çok güzeldi
  • mfö çok daha güzeldi
  • ipini koparan cinslerin gelmesi de hoştu tabi.
  • candan erçetin'in olduğu gün bulunduğum tayfa mükemmeldi. teşekkürler iskandinav!
  • profestival'de çok miktarda tekiladan sonra bira içip, bi de üşüttüğüm için bu şenliklerde pek içmedim. hatta öyle ki dün şenlikten sonra odaya geldiğimde oturdum yemek pişirdim. dolayısıyla insanları alkollü izlemek çok keyifli. en keyiflisinden. mehehe
  • sertaçortaç sahneyi terk etti. biz de ona bayılıyorduk zaten. (de kavga neyim çıkmayaydı..)
  • bam (beytepe alışveriş merkezi) beytepe'de sevmediğim az şeyden biridir. (istanbul'a döndüğümde en az 2 yıl Şok'tan alışveriş yapmayacağım.) bu senede şenliklerde kendince festival yapmaya devam etti. denyo müzikleriyle, garip çadırlarıyla beytepe'de okuduklarından şüpheli olduğum bireyleri gördüm yine.
  • bamfest'miş. kakasını yesin diyorum.
  • sabancı günü şeysi çok güzeldi. zaten onlar getirdi mfö'yü. gerçekten güzeldi. teşekkürler!
  • efes dansçı kızları bi acaipti. yakında ayakbilekleri hizasında çekilmiş videoları görürsünüz internette. hayat...
  • eylenceli insanlarla bulunmak ortamın abidikliğini unutturuyor. dolayısıyla alkol olsun olmasın keyfimize baktık yine.
  • ah bi de fotoğraf makinam kırılmayaydı :(
  • gerçi bu akşam nolursa olsun birkaç kare çekecektim, lakin yaşanan olaylar sonucu orman tarafından tırmanarak medeniyete ulaştım. telefonlar çekmezken, kaba etimden ter damlarken, medikonun orda seçili görüp koşuşumu asla unutamıcim. zira pek bi maceralı oldu bu akşam.
  • yine fotoğraf çekemedik iyi mi.
  • ha bi dee :)
  • .. of bunu yazmak istemiyorum gerçi. apaçi videosu çektik biz. yaklaşık 27dk. yanlış görmediysem. of. çok eylendik cidden. apaçiler de insan.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;