26 Haziran 2010 Cumartesi

velhasıl öyleyken büyle


"çıkamayınca tabi bi rakibi azalmış oldu" diyordu sörvayvır yarışmacısı. bense 130 metrekareye derimi sermek suretiyle yayılıyor da yayılıyordum. kendime bi şarap açtım. öğrenci evlerinden sonra istediğim kadar hasar verebileceğim bir evde bekar hayatı sürmekteydim. kadehimi doldurdum. derken ezan okundu. ezan bitsin öyle içeyim neyliyim, zaten sörvayvır izler olmuşum dedim. ne biçim bi yarışmaydı bu kuzum. "yengeçleri o kadar sorun etmiyorduk hani, çıkamıyorlardı yukarı" dedi bir başka yarışmacı. ağlamaktan gözleri şiş gibiydi. tanrım ne acımasızdı bu yarışma. ayrıca insanların çıkmakla alıp veremedikleri neydi. haşlanmış mısırımı yerken bunlar geçiyordu kafamdan.
iyisi mi kanalı değiştirmeliydi.
tivibu şeysine üye olmuştu ayilem. ne dandik bi zımbırtıydı kendisi. bugün kurmuştum kendisini bilgisayara. televizyondaki kanalların hepsini ücretsiz izlemeye yarıyordu. böyle denyoluk olmaz. bi de sesler görüntüden sonra geliyordu. artık dingil diye bahsedicim tivibu şeysinden. hemen kapattıralım hesabı. hemen.
dudullu postası köşesi. sebebimsin. kaç yıldır biriken dergileri toplayıp o köşeyi toptan okuyasım var. canımsın FMK. benim FM de K. Nikon bize yardım etsin. cCc.
hala kanalı değiştirmedim. ne tembel insanım. pazartesi mülakata girecem iki satır ders çalışmadım. niçün? çünki, kaba etim kürsüde. kaba etim bize yardım etsin. cCc.
peki? peki? 5-6 gün önce aldığım milli piyango bileti için "bana çıkması lazım, rica ediyorum bana çıksın büyük ikramiye, lütfen, çıkacak ya, evet, ya nolür, bana çıksın yarvalıyorum" muhabbetim nedir?
aha iki haftadır ilk kez msnde biri bana selam veriyor, dur cevap vereyim sonra yine ço edebi yazarım.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;