1 Haziran 2010 Salı

final mi, o da ne


resmen bitiriyorum olm!
yarın son finale girecem. kağıdı teslim ederken kalem kırmayı planlıyorum,5 yılın hatrına.
bu dönem hiç bi sınavı anlamadım lan.(entomoloji hariç, izleri uzun yıllar sürecek kendisinin) hani eski final stresi neyim yoh. eskiden vize haftasından başlardı vücut gerilmeye. finaller başladıkça bütün metaller çarpardı elini kolunu. hey gidi hey..

neyse işte, bu dönem geri kalan derslerden bahsedecek olarsak, bi rahatlık bi gevşeklik..
bugün ornitoloji finali vardı (kuş dersi kendisi) soruları cevapladıktan sonra sayfanın dibine tavuk çizdim, öbür köşeye martılar çizdim.. o derece.
yarın ekoloji var. kitap açmak serbest. ha şimdi ben ne çalışayım söyleyin. yarın sınavda kitap serbestse akşamdan ne yapayım a dostlar? yine bi yayvanlık tabi.
bitiyor lan! angara, en has angaralısını uğurluyor haberi yok. apaçi bile olduk la bebe.
3 gün önce 2'li koltuğu pencerenin tam karşısına çekmiştim. bulut izlemek için. enam. istanbuldayken en çok özleyeceğim şeylerden biri de bu olacak.
tabi bi de voodoo blues geceleri :)
(liste uzuyor çaktırma, gözyaşlarınızı final bölümüne saklayın, daha 10 gün falan var ona.)
öperem.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;