18 Haziran 2010 Cuma

koş bubam koş


hello şeftali güzeli okuyucu. istanbuldayım nehayet. aslında buraya geleli 1 hafta olmadan yine ankaraya gittimdi. niçün? istanbuldaki ünilere yüksek lisans belgelerini toplamak içün. marmaraya başvurucim de söylemesi ayıp. neysecüme. geçen cumartesi istanbula geldim. çarşamba ankaraya geri döndüm. ahanda dün gece yine istanbula geldim. aslında çarşamba günübirlik gittimdi ancak yetiştiremedim işleri. zira hacettepeye de başvurdum. dün belgeleri akşam 5 gibi tamamladım işte. sonra kızların yanına uğradımdı. derken onlar da işleri bitirdiler. eve gidek dediler. iyi dedim bari ben de aştiye gideyim istanbula döneyim. o derece rahat yani. yıllardır istediğim hayalini kurduğum şeyi yaptım lan. o ye man!!
(az önce odama giren 12 yaşındaki melıs insanı (melıs diye okunuyor adı, benim içün. neyse) benim dev kulaklıkları takmış. müzik diye aranıyordu. mp3çaları verdim. çocuk kudurdu. duymuyor dünyayı. he allaam.
ne diyordum. he işte aştiye gidip ilk otobüse bilet aldım lan. oh. ço şügür. :)

yarın efesvanlav'da coşcaz. o ye bebeyim!
(bi de yüksek lisans-iş olaylarına karar versem çogzel olacah :/

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;