7 Haziran 2010 Pazartesi

hasar yok hasar kafada

5. Geleneksel öğrenci evleri çıkış alma işlemleri günlerindeyiz.
bu çok muhterem günlerde eğlenmemek ne mümkün.. ilk çıkışlardan sonra döndüğünüz zaman, bütün seneniz hasar bulmaları fobisiyle geçtiği içün, özellikle de bu son sene korkularınız tavan yaptığından dolayu bugünlerde diliyoruz hoş şeyler olsun. öğrenci evleri idaresinin kafası güzel olsun.
ulan yükseklikten korkmuyorum bundan korktuğum kadar. (hello kayoş)
nihayetinde denyo bi klozet kapağına 80TL vermiş adamım ben. Hayır kırsam gam yemicem yemin ediyorum. ben haram etmekten yoruldum onlar yorulmadı ayol.
bu iş zor yonca. yemin ediyorum ömür tüketiyor. o hasar mevzuu yok mu.. baştan uyarıyorum onları. geçenlerde yine bi saçmalık olmuştu da "yakarım ulan burayı" diye höykürmüştüm. kadın da gülmüştü gek gek. kınama cezası verdiğiniz insanım ulan ben, ayağınızı denk alın. (kınama cezanı seveyim usulca)
bak hasar falan yaratmayın kafami bozmayın. zaten neyi nası paketlicem bilmiyorum. entomoloji finali sokması gibi bişi bu. (37kişilik sınıftan 13 kişiyi bırakan haşmetliye öpücükler) Ya da 3 gün arka arkaya ayakkabı bakmak gibi. beyin sümüksü bi kıvam alıyor inanolsun.

ben bu kadar eşyayı nasıl 450km öteye taşıyacam allam yareppim?!
ağlamak istiyorum sayın seyirciler...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;