20 Ekim 2010 Çarşamba

edvençır kanalı, sebebimsin ulan

Nat geo Adventure izlemeye doyamayrum!
ahanda saat olmuş gecenin 3ü nerdeyse. abinin biri 4x4üyle dağları tırmanıyor. uçurumun dibinde gidiyor. alem adam yahu.
sürekli gideceği yere hava kararır da varamazsa havanın gece -18derece olacağını söylüyor. durmadan herhangi bi mekanik arıza da uçurumdan aşağı uçacağını haykırıyor, arada çakal çakal gülümsüyor. yok efendim futbol topu büyüklüğünde kayalar varmış da, şimdiden boynu ağrımış da, 2000m.deymiş de..
derken arabanın arka çekerler iptal oldu 4X2 oldu araba. haha dedim. hadi bununla geçmiş olsun dedim. andın o kadar çok iti kopuğu uğursuzu, elbet başına bi meret gelecekti dedim.
bu yokuş yukarı kolay tırmanamadığından arabayı ters çevirip geri vitesle yokuş yukarı çıkmaya çalıştı. haha dedi. bu kadar tehlike az geldi, arka tarafı çok az görüyorum dedi.
aradan 5 dk geçmedi bu sefer de arabanın bişey mili koptu. (ehliyetim yok daha nerden hatırlayayım adını a dostlar) işte motor çalışıyor ama, tekerlekler işlemiyor (sorunun cevabını boşluk bırak gönderene öpçük) bu sefer de yardım beklemeye başladı. hemen çekici geldi. (çekici lafına da hastayım) aldı bunu götürdü gideceği yere. meğersem afrikadaymış çocukceğız. Buşmanlar'dan kalma kaya resimlerine bakmaya gidiyormuş milli parka.
az önce vardı. baktı öle kayaya. şimdi bitti program. kaya resimlerinin tam yerini söyleyemiyorum zarar görmesinler diye, ancak olur da yolda kaybolmazsanız burdaki görevliler size resimleri göstereceklerdir dedi. hadi geçmiş olsun lan dedim. yanında ben olaydım nah görürdü buşmanları. hahaha =)
o değil de şansımla aram düzeliyor sanki yahu. haftada bi gün dersim var, bu hafta ilk derse gitmeyeyim evde keyiflen kahvaltı yapayım nolacah dedim. dediğimi de yaptım geç çıktım evden. yoldayken okuldakilerden mesaj geldi, hoca dersi iptal etti diye. hahaha :)
tenk yu may lak. hepinize biritniy sipiırsdan şiz e laki şarkısını yolluyorum

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;