29 Ağustos 2009 Cumartesi

ulaaaan

davulcu geçti az önce. tam zamanında. her gece aynı dakikada vuruyor da vuruyor., çalıyor da çalıyor, kıskandırıyor da kudurtuyor...(ve daha niceleri)
olm bu sene de ramazan da bi halt yapamadım, bi halt derken yapmadan ölürsem gözümün açık gideceği cinsten olan, ramazanda mahallede davul çalmadım. çalamadıyeem.. ama seneye başvurucam mıhtarlığa. inanolsun yapacam!
sen hem davul çal. milleti yatağından zıplat. korkut.. ondan sonra bayramda utanmadan gel, para iste. ne ala memleket haa...
ben de yapacam. sokaklardan geçerken her binanın önüne dikilip camlara yaklaşa yaklaşa çalıcam davulu. vurucam da vurucam. sonra utanmadan para isticem. "bi aydır uykunuzdan ettim, psikolojinizi bozdum, her yatağa girdiğinizde ne zaman geçicem diye korkar oldunuz, şimdi pamık eller cebe, hadin canlarım" dicem.
yapiim bunu ya. noolur yapayım yaa.. :'(

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;