11 Ekim 2009 Pazar

benim başıma gelmez demeyin!

günün birinde kendinizi tırt türk dizisi başrol oyuncusu gibi hissedebilirsiniz! bi anda nolduğunuzu anlamazsınız. ama buram buram doktorlar olsun, efenime söyliyeyim kavak yelleri olsun, sonracığıma sevdam dağlarda gezer olsun, (bkz. memleketinin dizilerini hatırlamayan türk genci) adeta o sahneyi yaşıyormuşçasına şaşırabilirsiniz.
misal, kadın başrol oyuncusu hamile olduğunu öğrenir, ancak mevcut çocuğun babasıyla konuşmadığından kürtaj yaptıracaktır, o gün hastaneye çocuklarıyla oynaşan anneler gelir. hepsi ilk defa çocuk seviyormuşçasına na bu hamile bayanın önünde çocuklarını yerler yutarlar. dolayısıyla bizimki takkesini önüne alıp bi kez daha düşünür falan filan.
bende de şöyle bi "zen anı" oldu:
işte aman da bi işe giriyorum, vay efendim nolacak, yok efendim 1 ay sonra pişman olur muyum, aman hacu ne edelim, öyleydi böyleydi diye buram buram yakın gelecek merakıyla paniğiyle gezerken, arkadaş ortamına düştüm. benle aynı dertten muzdarip birine hiç düşünmeden "zamana bırak hacu nolacah yaa" dedim. bildiğin tırt türk dizisi başrol oyuncusu oldum. kendi derdime ayılıp bayılırken, sözkonusu başkası olunca hop diye akıl verdim karar verdim. (koyun verdi kuzu verdi, dostlar beni hatırlasın, aşık veysel mix)
neyse. geyiği bırakıyorum vee yazının sloganına tekrar dönüyorum!
olmaz olmaz demeyin!
olabilür.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;