11 Ekim 2009 Pazar

pazar halleri

-günlerdir yazmıyorsun beybi
-yazıciim dostum.. yazıciim..
okurun iyisi bugün de belli olandır dostlar! 3 gün sayfaya bakmayınca öyle "güzel insanlar"dan çıkmakla olmuyor.
öncelikle staj raporu yazıcim. bi haftadır onu yazıcim. aman da ne kadar günü gününe çalışıyorum. oyh. nazar değmesin.tabiğ...
staj raporundan sonra çamaşır yıkıciim.. 2 haftadır çamaşır yıkıciim.. yapıcim tabi. evet. amin.
mp3çaları güncellicim..
fotoları ufaktan devianta koyuciim..(bu arada bi yere foto yüklemekten nefim nefim nefret ediyorum, zira başlık bulana kadar annem hüngür şakırt hüzün seli yaşıyor)
ekmek süt yumurta alıcim. yemek yapıcim.
özel çalışma alsam mı almasam mı ona karar vericim. (geçen sene çalıştığım hocayla devam etmeyi düşünüyorum ama en son verdiği ödevi yazmaya kasarken ki son geceye bırakmıştım kendisini, "Allahım eğer bu ödevi bu gece bitirmezsem 50 yaşıma kadar evlenemeyeyim inşallah!" diye kendime beddua etmişliğim, o gazla 3 saatte ödevi bitirmişliğim mevcut. şimdi yemiyor pek.
lastfm, maykıl ceksın radyosu bugün.
bi de ulusa (kızılaya) sesleneyim, efenim ortam gürültülüyse, aklım başka yerdeyse ve siz bana bişi anlatmaya kalkarsanız yarımağızla, ben size "heehe, hııhı, eeheh, evet, hıı" gibi tepkiler veririm içten bi gülümsemeyle. siz bana bira getirmiş, o katta adisyon açılmadığını biranın ücretini beklediğinizi söyleyebilirsiniz, bütün bunlara "heehe, evet.." diye gülümsemiş olabilirim. 3 kere aynı şeyi tekrarlamış olabilirsiniz. hiç sıkılmadan aynı tepkileri veririm. ta ki yarımaazınızı bırakıp adam gibi söyleyene kadar. neyse. kusura bakma nedjima elemanı. miyav miyav konuşuyordun anlamadım işte.
en son lisedeyken düğüne gitmiştim sanırım, haftasonu istanbula düğüne gidiyorum gençler. angara havası çalmazlarsa üzülücim. bi de müthüş tespitler yapmayı planlıyorum. o yeee.
lastfmde dolandım.. kesinlikle petshopboys, daft punk, phoenix, jamiroquai insanlarının bu aralar daha bi favorim olduğuna inandım. travisi özleidm. red hot chili yi öptüm.oyh.
konser dans neyim olsa da yesek lan.
yoo dostum yoo...
rapor yazıvicivokke!
bi de şey, sayfaya şarkı şeysi nası eklerim ki, işte link gibimsi. ya da farklı temalar olsun bişiler.. renk gelsin yavruceylana..
öperim alaynızı. o ye.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;