3 Ekim 2009 Cumartesi

görmemişin odası


gör memişin odası(nı). ahanda kelime oyunlarına da başladım. niye. asistan blokları sarhoş etti beni mutluluktan. of. bi insan 5.yılında mı çıkar cennete. önceden aklım nerdeymiş benim. ah niye önceden savaşmamışım bu torpahlar için! of. neyse geç oldu. güç olmadı. (oldu da olmadı nooldu da olmadı) 4 yıldır efendi imajıyla burlarda gezinen ben, bana verilen söze uyulmayışına çok sinirlenip, gaza gelip, "seni yenezeem idaare!" nidalarıyla her yerde bağırıp çağırdım. bağırırken şakayla karışık tehditler savurdum. esprili cümleler kullandım. "yakarım lan burayı, sonra da hapislerde çürürüm, zerre komaz haa" dedim. gek gek güldüler bana. deli olduğumu sandılar. abartılı tehditlerime "camdan atarım seni kız"larla karşılık verip, "istersen beraber atlarız şekerim olur bence hahaa" cevabını aldılar daha da güldüler falan. ben de asistan bloğuna çıkana kadar hergün idareye gidip "oda çıktı mı he" diye soracağıma, onları kendimden bıktıracağıma yemin ettim. bugün 3.gidişimde teyze iyice deli olduğuma karar verdi. "ben seni erken bekliyordum" dedim. dedim gecikmemin sebebi var. ta taaa diyip annemi aldım odaya. kadın ağlayacaktı. inadım onu yıldırmış olmalıydı ki son bi darbe de şu cümlem oldu galiba, "evet bugün bana çok güzel haberler vericeksiniz, burcu asistandaki odan hayırlı olsun canım yavrucum diceksiniz biliyorum" dedim.
vee.. kazandım dostlar! meğersem tuttuğumu koparabiliyormuşum istersem. heyt be dedim. helal olsun kızım sana dedim. aferim lan dedim. dedim de dedim. tabi bütün bu göttavanlığım eşyaları taşıyana kadardı. elli kere beytepenin güneşinde yürüyünce ağzıma zıçıldı sankim. buram buram yorgunluk doğduğuma doğacağıma pişman etmek üzereydi kiii....
...
resmen karanlıktan aydınlığa çıktım. 205. batıya bakan iki megapencere.. günbatımı.. 2. kat.. 1+1 daire.. mutfak falan.. rabbim sana geliyorum dedim. cennet mi la burası dedim. şükür kavuşturana. hell yea. dedim. çok güzel dakikalardı. hala öyle gerçi...
odanın neresinde naapsam, nerlerde ders çalışsam falan diye planlar hayaller kuruyorum. günbatımını kaçırmamalıyım artık.
bak bildiğin görmemiş gibi oda anlatıyorum ha. ayıp. olan var olmayan var. of. amaaan. zaten 1 senem kalmış.
(o diil de kaşınmaktan ölezem birazdan. odada karınca yuvası gibin bişi var. zıplayan karınca olur mu demeyin. çekirge misali sabit durmuyo hayvanlar. of. huylandım hağ)
uyku. uyku. uyku.
neyse. işte. 205i zaten severdim c bloktan kalma. daha da sevdim artık.
dikkatim dağıldı hep. resim falan koymaya çalıştım. gözlerim kapanıyo bi de. artık bi kahve içerik genç. hadin öperim.

4 şahıs gencim güzelim diyor:

Disconnectus erectus dedi ki...

bu yıl senin altın vuruşun oldu beybiceyzim,anlarsın ya.nıha nıha!

dpd06 dedi ki...

bence uyduruk yurtlara kalan yüzlerce kız varken,o mükemmel asistan odanı üstelik de "lokeyşın" vererek anlatmamalısın,nooluuuurr noolmaz...nihahahah...

=)

byk dedi ki...

laaaaaaaan!!

dpd06 dedi ki...

Hayır ufak olduğunu da açıkça belirtiyosun yorumlarında,olmuyo ama,ben o terlikle ezdiğin böceklere benzemem!:D:D

 
;