7 Nisan 2010 Çarşamba

gündemo


  • reklamlarda "ayh hayat çok zor" diyip sırıtan gülsebirsel'e iki tokat atasım var.
  • Lost'un senaristlerine iki üç yumruk atasım var, meğer ne tırt diziymişin sen lost..
  • yüzonsekizonsekiz..onsekiz diye haykıranlara kafayı gömesim var.
  • herkes "messi, sen insan mısın" diyor, gündemden o kadar uzağım ki, kendisinin ne yaptığı hakkında hiç bir fikrim yok.
  • bi haftadır boynum tutuk. çanta mı yamulttu, yastık mı köreltti bilmiyorum. ancak bu mevcut ağrıya hazırladığım birtakım lafları değiştirmez. ağrı! ananı da al git lan.
hadi son olarak güzel bişi söyleyeyim:
THE IT CROWD. sen negzel dizisin. bütün sezonlarının bütün bölümlerini yollasalar da izlesem. (canım hayırsever arkadaşlarım sözüm size.)
(hayırsever ne lan. nası olumlu bi anlam çıkarmışız şu kelimeden bilemedim. kendimi entomolociye adıyorum an itibariyle)

başlığa da "içimden geçen senin içinden de geçer mi" yazasım geldi önce. sonra fesatlaştım. geyiğini bile yapmamaya karar virdim.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;