25 Nisan 2010 Pazar

ha

lakin ki döndüm istanbuldan. ha. içi boş valizlen seyahat etmek ne güzeldir yarabbi. sanki uçan halı kendisi, üzerinde yayılıyorum ha. naim süleymanoğlu olmayı bıraktım na bu son valizimlen. bi daha da doldurmam.
lakin ki arada bi farg galıyor. şenlikler yaklaşıyor. konserler neyim. mevcut göbeğime bi bu kadar daha göbek ekleneceğini hesap ederekteen, kendime hamile kıyafeti bakmaya karar verdim. herkesin hayatına kimse karışamaz. ben şu şekil giyinirim. şu bayan şu şekıl giyinir. herkesin özgürlüğü birdir.
lakin ki sınavlar da başlıyor. ha. kpds'ye giresim yok. öveçler'de bilmemnerde bi liseye gidecem sabahın körü. şimdiden üşeneyom. yol yordam bilmeyom tabi bi de. ha.
lakin ki istanbuldayken paso belgesel izledim. kambur balinalar, köpekbalıkları ve de muhterem aslanlardan başka bişi çekmez olmuş sayın neyşınıl coğrafik vayld. kendisine burdan sesleniyorum. benim konuşmam bu kadar. ha.

(videonun linkini vermeye gerek var mı?)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;