10 Nisan 2010 Cumartesi

olası 11.nisan


sabah erken kalkıp giyindikten sonra dışarda kahvaltı yapmak. o iş bitince otobüse binip Anıtkabir'e gitmek (nerden esti bilmiyorum). orda bulunduktan sonra yapabilirsem Bahçeli'ye kadar yürümek. yemek yiyip türk kahvesi içtikten sonra milli kütüphaneye geçip ders çalışmak. akşam 7-8'e kadar falan çalışıp beytepeye dönmek.

yarın için fantazim ahanda üstte yazdıklarım. ancak şöyle geçecek yarın:

sabah 8de annem uyandıracak, uyanıcam ama uykuya direnemeyip bi yarım saat daha lütfen diyerekten uyuyacam. 11buçukta kalkıcam. çay vs. diye kahvaltı yapıcam odada. internete bakıcam. müzik açıcam. bugün dinlediklerimin aynısı olacak muhtemelen. (önder focan'lar.. stevie wonder.. diana krall..) derse başlıcam. içim bayılacak bi ara. markete gidicem. odaya gelince içeri vuran güneş sarhoş edecek. az uzanayım şuraya diyecem. akşam 8e kadar yan gelip yatıcam büyük ihtimalle. sonra sabahlamaca mı dersin.. mavi mi dersin.. artık nasıl istersen.

(bence ben asosyal oldum.)
(hani sadece zaman geçiriyorum. deftere yazmalık bişiler de olmuyor artık, ya da benim için o kadar kıymeti bulunmuyor çoğu olayın bilmiyorum. şenlikler başlasa da içsek.. =)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;