21 Nisan 2010 Çarşamba

helecan


hayatımın en büyük kumarı neydi biliyonuz mu?
ortaokuldayken beden dersinden sonra başka bi ders vardı, ben de eteğimi giymek istemeyip eşofmanla girmiştim derse. o sırada derse müdür yardımcısı geldi (o kadın bi derse daha geliyordu sanırım) neyse. senin forman nerde kızım dedi. unutmuşum evde hocam dedim. nasıl yani yok mu dedi. yok dedim. isterseniz çantama bakın dedim. (tabi ki etek çantamda). kadın hafiften gülümseyerek baktı bana. sanki "ikimizde eteğin çantada olduğunu biliyoruz ama seni rezil etmicem sınıfta"der gibiydi. hala gözümün önünde bakışı. peki unutma bi daha dedi. tamam hocam dedim. sonra eşofmanla yayılmaya devam ettimdi derste.
yalana önce kendin inanacaksın, sonra etrafını kandırabiliyorsun sanırım.
he işte bu hikaye benim en büyük yalan-kumar atraksiyonumdur. daha da yapamam, kalbim kaldırmaz he. tenk yu for çuusing as.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;