21 Nisan 2010 Çarşamba

kediköpek isterem


ahahahaha!
eve kedi / köpek alıcam dediğim anda annemin telefonu suratıma kapatması da adet olmaya başladı ha. bi insan nası bu kadar hayvan sevmez anlamayorum.
aslında köpeksevenlerdenim ben. ama köpek kokar daha çok ilgi bakım vs ister diye ev ekosistemi için kediye razı olayım diyorum. kedi alacam diyorum. kısır dişi, kısa tüylü vs. yok diyor, nankör olur diyor, biraz daha miyavlarsam çat diye telefonu suratıma kapatıyor. sonra tekrar arıyor, telefonu suratına kapattırdın en sonunda diyor, o zaman 3 tane fare alırım diyorum, yine suratıma kapatıyor.
anlameyorum. ben onun bitkilerine bişi diyor muyum, ev drosophiladan geçilmiyor. isim taktık artık herbir sineğe. ancak yine de bitkiler bizlerle birlikte. iki tüylü heyvan alsak ço mu zor allam yareppim.
anne nolür kedi köpek neyim alak yalvareyom. olm üniversite bitirmek üzere olan insana yaptırmayın bunu lan. burhanaltintop kolay yetişmiyi.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;