4 Şubat 2009 Çarşamba

alkışlarlayaşıyorum aha

yok süperdim bugün. sen kalk, istanbuldan 6gün erken dön. ders kaydımı adam gibi yapayım cillop hocaları kapayım de. salı bütün gününü yolda geçir. tatil boyunca harcını yatırma. kaçmıyoruz olm ayın 6sına kadar yatırırım işte de. hatta aman ders kaydım sorunsuz olsun borcum gözükmesin diye istanbullardan faks çek yurda, kira dekontunu gönder. sabahın köründe kalk. bilgisayarı sırtlayıp bölüme git. sistemin açılmasıyla birlikte sayfaya bağlan. sonra da "bilmemne numaralı öğrencinin borcu bulunmaktadır lütfen öğrenci işleri ile görüşünüz" yazısı tokat gibi çarpsın, ağzını burnunu kırsın. hemen ardından şubeler dolsun. yanımdakiler bile yerleşemesin. ben de bankaya koşayım. hemen harcımı yatırayım sonra öğrenci işlerinin önünde bekleyeyim. içerdekilere bahçeden seslenip yalvarayım. halime acımalarıyla 5 dk önce kapıyı açtırıp borç yazısından kurtulayım. sonra da ne kadar tercih edilmeyen hoca varsa onlara gireyim...
aslında onlara bile giremedim. süpergüzel bi ders kayıt sistemimiz olduğu için 190 kişi alacak ya bu dersleri, 3 şube var. her şubeden 30 kişilik kontenjan açıyorlar. o kontenjan tam 1 dakikada tüketiliyor ve 100 kişi birbirimize bakıyoruz. çok eğlenceli. bence herkes hacettepe biyoloji de okumalı. her canlı bunu tatmalı evet.
haha. arkadaş, ders kayıt zamazingosundan sorumlu hocamıza durumu bildirmeye gitti. işte bi dersten hiçbi şubede yer bulamadım onu söylemeye koştu 10adımlık yere. tabi o süre zarfında paso deniyorum ben. bi ara anlamadım. "dersi daha önce kodladınız" yazısını görünce "LAAaan.. bitfiz açılmış olm" gibisinden bi cümle kurdum. yanımdakilere yetişmedi kontenjan. o sırada hocanın yanına giden arkadaş koşa koşa geldi "bitfiz açıldı kayıt yapın çabuk" diye.. halbusem çoktan doldu o kontenjanlar. öyle helecanlı bi ders kaydımız var imecın...
neyse hallettim sanırım. aammaaaaa... o sabahki "borcun var avcunu yala" yazısı hala acıtıyo lan. istanbuldan geldim olm. kafama ediyim ben. yan gelip yattım salak gibi. of bee
neyse. bugünün diğer bi hadisesi (şu Örovizyona gitcek olan hadiseye küfür ediyorum burda içimden) Jim Carrey'nin filmi vizyonda. gerçi gösterime gireli oldu bayaa ama anca gidebildik. Off son zamanlarda bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. ya film öyle senaryosu falan ahım şahım bişi değil. bildiğimiz film gayet. amma velakin Allah cim keri ye uzun ömürler versin. o nası bi oyunculuktur abiii.. bittim gülmekten ya=)
film çıkışında melikeyle saçma sapan sırıttık hep.
"zavallı kız baloya gidemeyecek =( " ahaha
Otobüste gelirken yolda feci mızırdayan bi velet vardı. çocuk 10saniye bile susmadı. acımadı 50 kişiye. sürekli bişiler dedi. önde de akranı bi velet vardı. onun elindeki maymunu gördü "maamun maamun" diye ağlandı. sonra işte verdiler peluşu buna oynadı biraz. "menim menim minim menm minm minim.." diye sayıkladı. ye o maymunu da sus dedim o sırada içimden. bu sefer öteki ağladı. düşe kalka Ankara'ya yaklaştık. bu sefer öndeki velet annesine "bizim evimizin soyadı Ankara dimie" diyerekten dikkatleri üzerine çekti. bence ufak çocuklar sussun otobüslerde. arada bi konuşabilirler tabi. ama nooolur bak rica ediyorum mızırdamasınlar, ağlamasınlar, miyavlamasınlar.. sabrımı zorlamamalılar bence evet tabi.
daha banyo yapacam da odayı toplayacam da..
hava mükemmel burada yahu! inanasım gelmiyor sayın seyirciler. bugün resmen çimlerde oturulcak aroma vardı.yuhannes..

banyoda uykuma yenik düşüp geceyi orda geçirecekmişim gibi bi halim var. haydi rastgele

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;