22 Şubat 2009 Pazar

reggae günü

tam bi reggae günü yapıyorum evet. lastfm iyi ki var bence. sıradaki şarkı size gelsin: Sublime - Ebin.
biyolojik saatim süper değişken oldu. uyku saatim tezeği yemiş durumda resmen. çarşamba perşembe cuma sabah dersim var. geri kalan günlerde 11 ve 1de. neyse abi haftasonu ve haftanın ilk günleri gayet geç yatıyorum süper boş işlerle uğraşıp. (bu cuma 5te yattım takdir ettim kendimi)çarşamba sabahına uyanırken bitiyorum mahvoluyorum. çarşambadan cumaya kadar toplamda 8 saatlik uykuyla idare ediyorum sonra cuma erken yatınca cumartesi 8 de ayaktayım. saygı duyuyorum kendime cidden.
dis van is kol, liv as alon orrayt Burning Spear - ethiopians live it out..
tamamen lastfm rastgele modu.
bunu sevmedim pek.
Horace andy - yu ar may encıl.
nays.
yazacak pek bişi yok. yazdığım güzel bi yazı var ama koymadım buraya. belki sonra. en son yazdığım yazıdaki adamın fotosu direk karşıma çıkmasın diye yazıyorum. soğudum prensten.öğk.
kardeşimden sevgi dolu mesaj geldi. ben de seni seviyor beraka noreka.
artık kar yağsa da olar, yağmasa da olar. yadırgamıyorum.tabi sabah perdeyi açınca bi affalıyorum bu ne lan diye. ama normal yani.
wipe out. abi tekrarlarına bile güldüm. şov tivi, yemekteyiz yüzünden ruhumda açtığınız derin yaraları böyle telafi edeceğini sanıyorsan yanılıyorsun kuzum.
süpersalak bi masa lambam var. 2 dakika yanıyor. 4 dakika sönüyor. sonra kendiliğinden yine yanıyor. yine sönüyor.
ne güzel ya. süper bi dünyası var bence onun. 2 dakika yanıyor. ısınıyor hop sönüyor. hiç düşünmüyor burcu karanlıkta kaldı mıı. işi bitmiş miydii.. yok abicim. kendine yanıyor. ısındın mı? tak sönüyor. sen karanlığa alışmışkende hop yanıyor. karışanı yok edeni yok ipinden çekeni yok. aha yandı şimdi mesela. hayatıma renk katıyor valla.
bence bedük gayet eğlenceli bu arada. cuma kütüphanede ödev hazırlıyordum. açtım kendisini. masaya çıkıp oynamadığım kaldı bi. konserine gitsek hoş olur sanki.
ödevimi 2 3 saat önce bitirdim. bildiğin amaçsızım.
black uhuru - happiness
Groundation - Don's intro
dinleyin bence.
gideyim uykumun gelmesini bekleyeyim.muhteşem bi yarına uyanayım. bence hoş olur.
ha bu arada http://www.ysk.gov.tr/ysk/secmenBilgi.jsp ile nerede oy kullanacağınızı görebiliyorsunuz.
iyi bence. zira listelere bakamamıştım.
shalom salaam shalom salaam...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;