5 Şubat 2009 Perşembe

arabesk pop caz alaturka, fındık kakaolu bir hırka.

merhaba sevgili beybifeyslerim. sabbahtan beri kulağım çok ağrıyor. korkarım pek neşe saçamıciim bu gece. üzülmeyin güldanelerim. "canımız sağolsun"
bi ara neydi o yaa?! vara yoğa canımız sağolsun diyordum. bazen çok feci dilime takılıyor bisürü şey. herşeye onu söyler oluyorum. mesela şimdilerde de "saygı duyuyorum" var. boş zamanlarımda saygı duyuyorum ben siye.
akşam otobüsteyiz beytepeye dönüyoruz, büyük olasılıkla erasmusla gelmiş öğrenciler vardı işte 4-5 kişi. abi biz de gittik tam arkalarına oturduk. şimdi şöyle bi durum var bende. mesela 2-3 saat cnbce izliyeyim pür dikkat, o moddan çıktığım an ne türkçe anlıyorum ne de ingilizce. annemlerin içerki odadan konuşmaları kulağıma ingilizce geliyor. gayet anlamsız olduğu için türkçeye de çeviremiyorum. öyle salak bişi oluyor. lisede keşfettimdi bugün "kezban roma'da"ların arkasına oturunca kafama dank etti. beytepeye vardığımızda yine o salak moda geçicektim nitekim de öyle oldu. indik imgelemle yürüyoruz işte ne konuşuyoruz hatırlamıyorum da "onlar bizi varsay" gibi bi cümle kurdum. o da güzel oluyo bak..
kulağım çok pis sızlıyor yahu.. aboouu...
kaç kere yemiiin ettim.. bu "yemekteyiz" belasını izlemicem diye. ama abi gerçekten tvde bişi yok. ve o kadar uyuşuğum ki kanalı değiştirmek kulaklarımla kamyon çekmek gibi bi zorluğa sahip. (eskiden öyle adamlar tvye falan çıkardı nooldu onlar yahu)
bi de avrupada çekeceklermiş programı. bi silah verin vurayım kendimi. daha çabuk kurtulayım sizden he mi şov tv?
lan bi de diğer kanallar da özendi bi halt varmış gibi. delirecem ya.
yalnız bu kadar abartıyorum gören de 7 gün 24 saat tv izlediğimi sanacak. yok abi öyle bi durum. işte akşamüstü yemek yaparken açık oluyor e dolayısıyla nefret geliyor. falan fişmekan.
bel çantası. evet modayı geri döndürüyoruz. haydin gızlar. hep beraber. ya iyi güzel hoş eller serbest falan da abi bel çantası diyince ilk akla gelen ne? şişko yazlıkçı amca! o amcadan sonra akla gelen ne? köy pazarında armut satan teyze!
çantaları alıyoruz ama onları aklımıza getirmiyoruz ebet.
bu gece bi değişiklik yapıp süt içeyim. kemiklerim erimesin (toplumsal mesajı da çaktık) gudnayt evribadi

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;