8 Şubat 2009 Pazar

herşey yalnızlıktan ;)


odaya j bloğun arkasından yürüyerek geliyorum. yukardaki olaya acaip benziyor yol =) görünce çok sevdim ben bu foto/resim/dijital zamazingo yu yahu.
her gün 1 saat, hadi bi saat çok, her gün 45 dakika çalışsam var ya... 30 günün sonunda tanıyamazsınız yeminlen. yok artık bu içerdeki burcu olamaz, o bu kadar mükemmel çalamaz dersiniz eminim. iyisi mi bi değişiklik yapıp sık sık çalışayım ben. evet.
spor yapmalıyım. stadda bikaç tur yürüsem koşsam, ya da kampüste uzuun yürüyüşlere çıksam.. geçen akşam tam bi gecelerin kadını olup 3 mekan değiştirdik. işte en son konserden çıkıp arkadaşların doğumgünü kutlamasına geçmek için sakarya dan yürüdüm. abiiiiii.. resmen uçaradım gittim lan! karanfil'den nefes in oraya resmen 2.43dakikada vardım. eskiden nasıl yürürmüşüz ordan o saatlerde aklım almadı. evet yaşlandık belki de. ha oraya vardığımda bacaklarımdan duman çıkıyordu. spor yapayım ben güçleneyim biraz.
bölümdeyiz hocaları geziyoruz melikeyle. neyse bi tane sınav sonuç listesinin orda durduk öylesine bakıyoruz listeye. embriyoloji dersi galiba. 4.sınıfların dersi. işte kimden alalım seneye hangi hoca çok puan veriyor diye bakıyoruz saf saf. girenlerin okul numaralarına bi baktım çüş dedim. biz şimdi 3.sınıftayız numaramız 205le başlıyor işte 2005 de geldik diye. abi 207.. numaralı iki kişi vardı. inanamadık ya. sonra niye kontenjan bitiyor da bilmemne de.. vermeyin kardeşim kimseye üstten ders. ayıp ya!
yarın yeni süper (!) bi döneme başlıcaz. şenlikler olcak, çiçekler ötcek, kuşlar açcak falan fıstık. haha bi de gelir bahar ayları gevşer gönül yayları var. sevgilerimi yolluyorum burdan kendilerine. saygı duyuyorum.
3küsür yıldır burdayım hala sıhhiyedeki o el heykelinin fotosunu çekmedim. ürgüpe falan gidemedim. başka da ankaradayken yapmam gereken bişi hatırlamıyorum. beytepe iyi bence gayet hoş makul. havalar da biraccık ısınsın tam bal kaymak şeker et süt yumurta..
sayfadaki müzik zımbırtısnı güncellicem efenim saygılar sevgiler. yeni eğitim (ve öğretim?) dönemimiz alayımıza hayırlı olsun işte.

Vurulduk - Buz

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;