15 Şubat 2009 Pazar

pazar saçması. işte bunu seviyorung

kam on beybi layt may fayır..
gerçek adanalılar hemşehrilerine not vermiş. bahsi geçen şahıs da dilber hala kod adlı varlıkmış. serin sessiz ve sakin bi şubat akşamı yine bilgisayarın başındaydım. cuma gecesinden beri dışarı çıkmamıştım. adanalılar sayın dilberi kanaat notuyla geçirirken arkaplanda doors'tan light my fire çalıyordu. yüzüstü uzanmış yazıyı yazarken ayaklarımı havaya kaldırıp kendini rüzgarda kaybeden bi uçurtma gibi dans ediyordum. sevgililer gününde kaç kişi onlar için hazırladığım hediyeyi almıştı düşündüm bi an. sonra boş işleri bırakıp adam olmaya karar verdim. barış abinin öldüğü aklıma geldi küçük bi kız çocuğu gibi " =( " yaptım yüzümü. şarkı bitiyordu. çayın içine atılan fazla şeker gibiydim. çok iyi anlıyordum kendisini o an. yeni bi şarkı açmak lazımdı. kendimi vindovs medya pileyırın karışık moduna bıraktım. o şarkıya girene kadar bi kokakola iki ekmek der oldum. şarkı başlamalıydı yoksa tvden gelen sesleri tekrar edecektim gece boyu. eleme sistemim olmadığından her mp3dosyasını bilgisayara koyduğumdan abuksubuk şarkılar çıkıyordu.çalanları beğenmedim, ömrümün bi kısmını "bi sonraki tuşu"na basarak geçirdim. tam bu satırı yazarken, ulan bizim hayatımızda niye "bi sonraki tuşu" yok yaa dedim.bu esnada çalan şarkıları beğenmediğimden değiştiriyodum. uu bu seferkinin girişi güzeldi. kendisi metallica dan enter sandman idi. büyük ihtimalle yakında onu da değiştirecektim. hepimiz beklemedeydik o sırada. rüyamda binlerce peynir gördüğüm aklıma geldi. tadına falan baktımdı çok gerçekçiydi. acaba uyurken buzdolabını açıp yemiş olabilir miydim. ankarada karaoke barların sayısı artmalıydı. acaba hiç yok muydu.
yazıyaa uzuuun bi ara verdim şu an saat 17:42 neyle mi uğraştım. herşey karaoke nası yazılıyodu lan diye gugıla bakmamla başladı. ordan şu siteye ulaştım:
http://www.karaokeparty.com/tr/
sonra mikrofondu zart zurttu derken bugünlere geldik. olm çok eğlenceli ama odada yan taraftakiler rahatsız olmasın (belki benim gibi manyaktır komşu kimbilir) diye miyav miyav söyleyince olmuyo pek puan toplayamadım.. olm yapalım hep birlikte olmadı. ankarada karaoke bar yoksa internet var artık. çok pis yırttık lan
=) neyse gideyim aburcubur falan alayım. akşam kendime ziyafet verecem filmlerimi falan da ayarladım. çok adiyim lan. neyse hadin hep birlikte söylüyoruuz..lay lay lay lay laaay.. lay lay lay lay laaaaaaay...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;