17 Şubat 2009 Salı

mitozla beni mandrake


şöyle kendimi karşıma alıp gah gah gülmek istiyorum. cidden benden bi tane daha olsa diye düşünüyorum iki gündür. mesela yan odadan ses yükselince öbürüm gitsin uyarsın onları. işe yaramazsa cazgırlık bile yapsın. böyle canım sıkılınca neşelendirsin beni. yolda giderken aklıma bişi geldiğinde kendi kendime gülmek yerine anlatayım ona beraber haykıra haykıra gülelim (ne de olsa aynı kafadan olacaz, bana komik gelen ona da komiktir) ödev için hala konu seçemedim mesela makale bulamadım istediğim şeyle ilgili. bu gitsin önüme sersin makaleleri. ha sonra otostop çekelim beraber. ben elimi cebimden çıkarmayayım hala. yemek yapsın bazen. ben de yaparım ona sorun olmaz. o gitar çalsın (odada gitar da var, çalışsın) stüdyoda yalnız çal(ış)mayayım. beraber fotoğraf turlarına çıkalım. (dün aklıma fikrim geldi, proje mekanı hayvanat bahçesi) sonra ehliyet kursuna gidelim beraber. evrakları falan beraber toplayalım. olur da sıkılırsam kalksın gitsin gelmesin hiç ama küsmesin. ben isteyince geri dönsün. ama şu an düşünüyorum da o mitozum karşımda olsaydı haykıra haykıra gülerdi bana. bu halime. (satırlar yüzünden değil) ben de boynumu bükerdim. belki sonra ben de kendime gülerdim bilmiyorum. beraber korece konuşurduk. ama akşama kalmasın gitsin evine. ben yalnız uyumayı seviyorum. gerçi ben uykusunda konuşanlardanım, sabah uyandığımda bana garip bakan bi çift göz olmadan uyanmak garip. haha en güzel uykudan uyanış biçimi kesinlikle rüyaya gülmekten uyanmak bence. uyandığın an niye gülüyorum lan ben rüya neydi diyorsun ama gülmeni de tutamıyorsun çok eğlenceli bence.
bu arada galiba dört ayağımın üzerine düştüm. bu odaya geçtiğim gün işte yardımsever kahraman arkadaşlarımla aman da hadi yeni odayı kutlayalım diye şarap içerken benim soğuktan uyuşuk kalan parmaklarım bardağı tutamayıp kırmızı şarabı bi güzel halıya döktü. hepimiz bakakaldık böyle dakika bir gol bir diye. ahaha. bu sabah 9a alarm kurmuştum. kapı çaldı gittim açtım. görevli "yarın halın değişecek yatakları masayı falan boşaltırsın" dedi. iyi de ben bi hasar ödemicem dimi dedim. yok yok dedi. haha süper dedim içimden. yerdeki kahverengimsi lekeye baktım.yatağa geçtim biraz daha uyuyayım diye, yatağa değmemle alarm çalmaya başladı. tvyi açtım. uyanayım diye. neyse abi, yabancı damat diye bişiye takıldım. kız denizin ortasında doğuruyor kadın da telefonda şöyle yap böyle yap diye anlatıyor. Sumru Yavrucuk! gözlerimden yaş geldi ya çok güldüm.. hatta o kadar çok güldüm ki sonra böyle duygusal bi sahne geldi hepsi ağlar gibi oldu baktım ben de öyle olmuşum, daha noluyo anlamadan şıpır şıpır ağlayacam nerdeyse. sinirlerim hafiften laçka biraz. bekliyoruz bizde bakalım. halı çitilemekten de yırttım bu arada güzel oldu =)
valla şu an kendime çok gülerim ben. hatta tabiri caizse kıçımla gülerim o derece. nedeni yok. biliyorum ama kelimelerle ifade edilecek olsa tabi buyrun diyecem. iyisi mi bi elimi yüzümü yıkayayım sakinleşeyim ben =)
bu arada genelde kedi fotosu koyuyorum ama köpek sevenlerdenim ben yıh yıh =)
bak ilk defa bu kadar çok smiley koydum bi yazıya. kafam yerinde alaturka oldum oynamadan duramam..

2 şahıs gencim güzelim diyor:

Unknown dedi ki...

ar yu okey =))

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

yeap!
sadece kendimi karşıma alıp gah gah gülmek istiyorum hepsi bu bebük =)

 
;